söndag 12 juli 2009

Le futur recomposé

Jag har köpt en enkelbiljett till London. 10 september. Nu har jag också sagt upp lägenheten i Göteborg, skickat papper till försäkringsbolagen och skickat uppsägningsblankett till gymmet. Sen söker jag en massa jobb inom marknadföring och PR, förhoppningsvis blir det något med eko-twist, tror jag kan mer om ekomarknadsföring än om konventionell marknadsföring. Det hade givit mig mer också.

Varje kväll tittar jag på rightmove.co.uk och findaproperty.co.uk. Efter lägenheter med trädgård eller i alla fall balkong så jag kan odla lite. Blommor och grönsaker. Jag kan berätta att det inte är ett alldeles lätt önskemål i London Town.

Förhoppningsvis får ni lite trendspaning från London i höst. Men fram tills dess ska jag försöka vara lite mer aktiv här. Ska lägga upp bilder på mina Reflective Circle shorts och alla helgens fynd som faktiskt inte involverade någon shopping alls.

För övrigt behöver jag ju göra av mig med sanslöst mycket grejer nu när jag ska flytta. Hur fungerar det egentligen med en bloppis? Eller en loppis för den delen. Tipsa gärna!

1 kommentar:

  1. Låter jättespännande! Kör hårt och lycka till! :)
    (Matilda med uppsatsen)

    SvaraRadera