tisdag 14 juli 2009

Så var det klippt



Nu har jag varit hos Anna, min bästaste frisör som är lärling på Quomodo på Storgatan i Göteborg. Och ja, så här bra blev det. Finns inte så mycket att säga. Jag är makalöst nöjd.

Från och med ikväll och en vecka framåt ligger min (numera uppsagda) lägenhet uppe på nätet så folk kan söka den. Jag flyttar ut snart och jag har fortfarande varken jobb eller bostad i London. Men sådant ordnar sig. Det är ju två månader kvar.

Jag har fått smakprover på ekobarnmat från Ella's Kitchen som jag har vidarebefordrat till Kusin Vitamin på fem månader som ska få provsmaka och recensera. Eller något sådant. Vi får se hur kreativt det kan bli.

Och jag gillar den här tanken om ekojordbruksvolontärer som DN skrev om häromdagen. Jag vill också åka till någon gård i ett främmande land och odla lite ekogrönsaker mot logi och mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar