fredag 2 oktober 2009

Red


Även de finaste fingrar ser ut som choritzos när man tar kort på dem. Nu har jag i alla fall doppat mina naglar i OPI Red som jag fick i flyttpresent av Anne. Jag känner mig väldigt extravagant.

Planen är att jag ska spendera kvällen på IKEA i Wembley. En fredagskväll, jajemänsan! Imorgon är det lördagsmarknad och vi ska köpa en massa grönt. Senaste veckorna har vi lyckats äta upp all mat innan nästa marknad. I England har de en kampanj, att man ska äta fem grönsaker/fruker om dagen - Five a Day. Jag tror jag är uppe i en åtta, nie. Det är inte lätt att vara vegetarian.

PS. Nu har jag sökt mitt första riktiga jobb här. Webbkoordinator på ett ekoföretag som har både kläder och mat. Håll tummarna och krossa fingrarna... eller hur det nu var.

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Men jag saknar dina reflektioner och trend spaningar med ekologiska och rättvisemärkta grejer. Kommer dom tillbaka?!?!?!

    SvaraRadera
  2. im gonna cross my fingers if thats allright?

    SvaraRadera