fredag 18 september 2009

Godaste Mochan på Daylesford Organic



Idag har det varit full fart. Dagen spenderades med min svenska vän Niklas som bor i London sedan ett och ett halvt år och som jobbar på Harrods. Vi hängde i Fulham där vi åt lunch och där jag senare fixade mina naglar på Q N Nails (Fulham Broadway), nu är de långa och röda! Efter det gick vi hemåt, jag köpte stora ark av återvunnet papper på Paperchase som vi ska använda som tavlor i vardagsrummet.

Slutligen hamnade vi på Daylesford Organic på Pimlico Road där vi drack godaste mochan, någonsin! En enkel latte med en mörk bit ekochoklad. Så enkelt och underbart gott. Och Niklas, som bryr sig mer om lyxkonsumtion än ekologi, sa "Skit samma om det är eko eller inte, bättre mocha finns inte." Jag håller med.

Imorgon är det Farmers Market på våran parallellgata. Jag ska köpa massor av frukt och grönt.

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till bloggeriet. Ska bli intressant att läsa vad du berättar.

    SvaraRadera