onsdag 23 september 2009

Klädångest

Jag är bjuden till en födelsedagsfest på fredag. Av den mer extravaganta typen fick jag reda på igår. Söker man på Chelsearestaurangens och -klubbens namn så är det "members only" och en avsaknad av priser man stöter på. Och jag har inget att ha på mig. Skor är speciellt en känslig punkt där jag har ett par Converse, ett par sommarsandaler, ett par Adidastrainers och ett par svarta Novitaklackar. Och de senare är inte i "gå-ut-på-pretentiös-klubb"-klass. Alls. Nu ska jag pussla med mina outfits och eventuellt ge mig ut på en snabb skojakt. Några tips?

För övrigt gick jag 2 (TVÅ) mil igår enligt Google Maps. Men vi avslutade med ekologisk valnöts- och dadelkaka samt kolaglass från Daylesford Organic. Så det var ganska okej ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar