måndag 20 april 2009

Sunny monday

Det har varit en lång dag idag. Hade ett intressant uppstartsmöte kring ett projekt jag ska göra för en kund. Snart, snart ska ni få all information!

Därefter var det sektionsledningsmöte med MiG Future där jag är sektionsledare. Vi träffade bland annat en extern projektgrupp, diskuterade rekrytering och framtida events. Kvällen avslutades med en öl och ett underbart samtal med min vän Frida.

På vägen hem trotsade jag mina chokladbegär och gick direkt till bussen för att sedan sakterliga gå från busshållplatsen. Det börjar lukta vår. Kylan finns bara i rörelsen, står man helt stilla är det inte så kallt.

När jag kom hem såg jag att Julia skrivt några fina rader till mig,

Hej Sarah!

Här är en hängiven följare som ger sig till känna. Jag gillar din blogg jättemycket - små inspirerande notiser, ord och bilder som förgyller vardagen! Har till och med blivit så inspirerad att jag startat en egen miljöblogg... Hoppas att du berättar mer om ditt projekt, verkar väldigt spännande.
Stort lycka till!

Besök gärna Julias blog Environme!. Och kommentera mera här på egologiskt.se. Igår var ni fler än 100 stycken unika besökare. Jag är så nyfiken på vilka ni är!

1 kommentar:

  1. Jag läser här ganska ofta, men har kanske inte alltid så mycket att kommentera.. Men om du nu är nyfiken så är nog jag en av dessa hundra.. ;)

    SvaraRadera