fredag 3 april 2009

Bara ett påskägg...

Snart åker jag till London. Som en nystart på bloggandet tänkte jag satsa på lite trendspaning på andra sidan Nordsjön. Dessutom ska jag eco-shoppa lite. Hudkräm från Organic Surge och en Kathrine Hamnet t-shirt till exempel. Och choklad. I London finns en Green & Blacks-smak som inte finns här; Butterscotch. Det har blivit min favorit. Nu finns den som ett enormt påskägg i en jättefin förpackning. Man kanske skulle kunna unna sig...

För er som är i Stockholm i helgen är det Medveten modehelg på Nordiska Museet. Bland annat ska Lotta Ahlvar från Moderådet och Mathilda Tham från Textilhögskolan prata. Det ska även finnas en eco-shop och en massa intressanta utställare som branschorganisationen A Better Choice, klänningsmakaren dreamandawake, ekohudvårdsgurun Lisen Organics och livsstilsmagasinet EcoQueen.

1 kommentar:

  1. Det är ju den här mässan i helgen också.. Åh, nu minns jag inte vad den heter.. Natural & Organic Expo eller något sånt, tror jag.. :)
    Förresten, har inte Kung Markatta den Butterscotch-chokladen? Jag har för mig det..

    SvaraRadera