måndag 6 oktober 2008

Hundliv





Idag har det varit en riktigt slö dag. Den största kraftansträngningen var att gå på en liten promenad med Isak. Vi gick ner till bryggan och satte oss och tittade på havet. Jag gjorde det i alla fall. Isak var mer intresserad av att nosa på sjögräset som blåst upp under helgens storm.

Självklart började jag fundera på hundbajspåsar och vad oeko det är med vanliga påsar. Därför vände jag mig till trogna Google när jag kom hem och hittade följande komposterbara, ekologiska påsar; BioBags och PoopBags. Swecat säljer Biobag online för 29 kr!

2 kommentarer:

  1. det finns tydligen! hanna berättade! men hon kom inte ihåg vart hon hade sett dem! de bryts tydligen ner i naturen

    SvaraRadera
  2. märks att du inte är hemma så ofta. vi hade ekologiska bajspåsar till honom under större delen av sommaren

    SvaraRadera