torsdag 2 oktober 2008

Snart tolv

Klockan är snart tolv och jag har precis avslutat min frukost. Clipperte och havreknäckemackor. Idag ska jag på anställningsintervju för ett jobb som ekonomiassistent. Behöver sysselsätta mig med något. Att plugga filosofi när man bara har 3 föreläsningar à 1,5 h i veckan ger liksom ingen riktig underhållning. Inte så mycket pengar heller för den delen.

Jag har även funderat på att arbeta mer ideellt. Volontärbyrån är perfekt för att hitta uppdrag. Översättare, Makeuphjälp till cancersjuka kvinnor, stödperson eller fundraiser. Finns mycket jag skulle vilja engagera mig i. Personal Social Responsibility - PSR.

Hursomhelst, nu ska jag fortsätta läsa i I'm with the brand som jag pratat om tidigare. So far - so good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar