torsdag 8 januari 2009

More to life


Det tog mig sju dagar att börja konsumera (annat än mat då). Sen gick jag bersärk på Companys på Freeport, det var ju rea. Och jag är svag för realisationer och annat billigt. Speciellt när det är hög kvalitet på prylarna. Så ja, det blev en del. En del att skriva på min svarta shoppinglista.
  • En svart tisha med "More to life" tryck
  • En grå kjol
  • En grå kofta
  • Ett svart läderskärp
Jag kan trösta mig med att det bara var förnyelsebara material i prylarna. Och att det är grejer jag kommer använda länge. Av mina plagg från Companys har ytterst få blivit bortvalda vid mina garderobsstädningar. Och så har de ju ett schysst samarbete med Made By. Ja, det är så här jag rättfärdigar min konsumtion...

1 kommentar:

  1. Haha "en del", jag tycker att du är hård mot mig själv! :)

    SvaraRadera