tisdag 20 januari 2009

Utmärkelsen från EkoTänk

Rappt, snyggt och engagerat. Här är en blogg som emellanåt rapporterar egna framsteg och emellanåt lägger upp marknadsstrategiska funderingar. Alltid med någon slags brännande frenesi. Det påminner mig om att allt är möjligt att åstadkomma. Är detta eko-sveriges hetaste blogg just nu?

Kommentaren fick jag av Johan på EkoTänk som listar sina favoriter i bloggosfären. Det var en av de finaste beskrivningarna jag kunde tänka mig. Man tackar!

Egologiskt.se har redan varit med i bloggutmärkelsen då Sygryn nominerade. Så istället får ni en bloggmix med tre utländska ekobloggar jag ofta läser.

2 kommentarer:

  1. Den utmärkelsen kan du verkligen vara stolt över! Länkar hit från min blogg om det är okej :)

    SvaraRadera
  2. Mer d2w Oxo-bioplastlösningar, på återförslutbara påsar

    SvaraRadera