söndag 11 januari 2009

Ny layout

Välkommna alla små och stora läsare,

Nu äntligen har jag en lite mer spännande blogglayout! Efter lite knep och knåp under gårdagen ska allting vara finemang (om det inte är det så får ni höra av er).

En av de stora nyheterna, förutom Grodan och Blomman till höger är toppmenyn där det kommer ligga permanenta sidor som ständigt uppdateras. Tipsa om ni har någon favoritekobutik, ekoevent eller annat roligt.

Den sista funktionen, som jag nu demar är Outbrain. Med Outbrain kan ni betygsätta mina inlägg och sedan sammanställs detta i en lista över mest populärt material i den gröna boxen längst ner.

Hoppas ni gillar nya egologiskt.se!

3 kommentarer:

  1. Så fint det blev! Blomman till höger gillar jag jättemycket. När projektarbetet officiellt är slut ska jag också fixa en ny layout och då får jag hoppas att den blir lika bra som din :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt! Roligt med en uppfräschning! :)

    SvaraRadera
  3. Toppen-snyggt :) Man blir sugen själv att piffa till sin blogg igen!

    SvaraRadera